Wednesday 11 April 2012

~ LEtihnya GElak ~


Ini adalah video zizan nyanyi dengan najwa latiff....



Yang ni video johan nyanyi dengan najwa latiff....

Assalamualaikum,
Malam ini aku nak berkongsi sedikit tentang video yang aku tengok iaitu pastinya semua orang terlebih kenal dah dengan mamat 2 orang ini (Zizan & Johan Raja Lawak).Ya ampun,tak larat gile kot tengok dua orang nih...Asyik buat lawak je sepanjang masa.Kesian kat Najwa,langsung xleh nak focus nyanyi..HAHAHA.

Memang sesuai sangat la diorang ni jadi Raja lawak.Adoyai...Try la korang semua tengok video ni,memang xhenti2 la duk gelak je..Dahla aku layan malam2 buta,nak suka kuat2 takut family aku terjaga lak.Tertahan2 aku gelak,sakit perut.WAHAHAHA...

Aku terfikir gak,maybe time aku stress nanti,xpun time aku bangun pagi2 tu aku patut layan video2 ni dulu kot.Memang ceria la hari aku.Kan kita sepatutnya senyum /gelak2 pada waktu pagi tapi jangan terlebih sudah.Nanti apa kata orang tengok kita gelak sorang2.HAHAHA.

Senyuman dan ketawa pada waktu pagi untuk memulakan hari sangatlah penting kerana ia akan effect mood kita pada hari itu.Cuba korang ingat balik,kalau pagi tu korang masam je,xsenyum langsung,macam mana mood korang hari itu.Memang asyik bad mood je.Orang tegur sikit or gurau dah xberkesan dah kat kita.Timbul rasa geram n nak marah adalah.Tapi jika korang mulakan hari dengan senyuman dan ketawa confirm pada hari tu rasa gembira,ceria jek.

Jadi,kesimpulannya kita perlulah senyum/ketawa setiap hari.Kalau stress pun cubalah bibir tu senyum sikit.Mesti akan rasa lebih lega lepas tu.Dan aku sarankan korang cuba la layan video ni,confirm2 hilang stress korang tu.

Okay la.Setakat ni dulu untuk malam ni.

| TATA,TITI,TUTU |

2 comments:

  1. Baiyah,

    Saya setuju, memang lawak. Situasi sama di sini, mana boleh gelak kuat, kawasan fakulti.

    "Mengucap ye, Najwa..."


    a z z w a n

    ReplyDelete
  2. En azzwan...betul2..Jadi kita kena tengok video ni kat tempat lain.hahaha

    ~zizan tu memang,xhenti najwa gelak~

    ReplyDelete