Sunday 22 April 2012

APA NAK DIKATA???


ASSALAMUALAIKUM SEMUA 
 …
Sebenarnya dari semalam lagi aku nak bermanja dengan blog aku nih…CHEwahhhh..HAHAHA…Tapi,semalam sibuk study marketing,nak kena habiskan 9 bab walhal banyak je skip2 baca…Adoiii…Study punya study tup2 kul 12 dah start mengantuk.Then apalagi,kemas2 buku p tdoq..HAHAHA..mudahkan…
Pagi tadi bangun solat subuh then sambung study balik.Baca pun entah masuk entah tidak.Padahal dari malam tu lagi…huhu..Baca lak dalam bi,soalan exam dalam bm.Tu yang jadi masalah,nak kena faham ayat dulu.Bila xpaham apa lagi,google translate la jadi mangsa..hihi.
Adoi,aku sebenarnya nak cerita pasal sedih ni..aku banyak gelak je dari tadi.emmm..Kelmarin kan exam mikro,adoiii mmg redha jelah jawab…Bak kata Nabil,pasrah dengan mikroekonomi…Aku mmg xleh la ngn ekonomi nih..Bagi aku,subjek ni susah ble time exam.Macam makro aku amek sem lepas.Sama je gaya..Aku jawab sesedap rasa je.Aku main lukis je keluk yang aku agak kena dengan soalan tu.Tapi apapun aku harap,final nanti aku dapat buat yang terbaik la.Ada masa beberapa minggu lagi nak ke final,aku kena study betul2 untuk subjek ni n itulah harapan paling besar aku untuk exm mikro.AMIN…Kawan2 doakan aku ya dan aku doakan kita semua berjaya dalam exam,INSYAALLAH…
Haa,belum habis lagi cerita aku ni,nak sambung cerita aku mula2 tadi.Lepas tu,pergi la exam marketing.Adoyai,yang ni pun aku main tembak aje jawapan yang aku fikir logik n aku rasa betul ikut kepala aku.HAHAHA..Aku n Aqilah keluar awal gak dari dewan tadi.Setengah jam sebelum masa tamat kami dah balik.Kalau tunggu lama2 pun xjadi apa gak.Baik keluar terus je.

*Sedihnya rasa hati ini bila mengenangkan exam2 ku 2 paper tu.Tapi,aku nekad malam esok exam math aku nak jawab sedaya upaya aku.Ada masa lagi ni aku nak study betul2,INSYAALLAH…

No comments:

Post a Comment