Sunday 4 March 2012

My 'aNAk BUah' ♥

~Darwisy~
~Fira~

~Maksu dan Fira~


~Ayh Cik dan Darwisy~

~Semua bnda msukkan dlm mulut~

~Sdpnya mnum air~
~Sush betul nak ambil gmbr dia,nsb baik masa ni dia tgk camera~


Okay...kali ni aku nak cerita pasal anak2 buah aku ni..

Tu gambar2 kat ats 2 gmbr mereka la..Comel tak??hihi..

Actually aku sebenarnya dah ada anak buah seramai 3 orang...

Anak buah aku yang 1st nama dia
Mohd Darwisy Izzwafiq...

haisHH,,berbelit2 lidah maksu ni nk menyebut..


'Darwisy
' anak abang aku yang kedua (abangdi)..

Then, aku dapat seorang lagi anak buah tapi ni anak abang aku yang 1st (abangyuh)..

Nama ank buah aku yg ni Siti Nur Zafirah,tp kami family just panggil 'Fira' je..

Family ibu dy lagi lawak,panggil dia dengan nama 'Chepetot'..hihi.grmnya dengan dia ni.

Aku suka cubit pipi dia..HAHAHA...

Awal bln 1 tahun nih,aku dapat seorang lagi anak buah..cuba teka adik siapa??HAHAHA..

Adik 'Darwisy' la..tp ak tiada gmbr dia lg so tak boleh la nk upload kt sini..

Lain kali la aku upload gmbr dia..hihi..

Nama yg ni seorang pun pyh juga..Nama dia ialah Mohd Darfiq Izzhamsyari..


~~~THAT'S ALL~~~

1 comment:

  1. Baiyah,

    Tahniah kerana telah memulakan blog. Penggunaan widget yang menarik. Tapi, widget ini (arnab & bakul) mungkin perlu ubah tempat untuk tidak mengganggu fungsi 'placeholder' ('blog archive' & 'about me').

    Untuk post kedua, cuba buat berkenaan persembahan minggu lepas. Gunakan teknik "Print Screen" untuk menunjukkan langkah-langkah dalam menghasilkan fungsi Microsoft Word.

    Teruskan usaha anda.

    ReplyDelete