Sunday 25 March 2012

~~MR Doopy Was GONE~~

Semalam mak aku call...Aku sedih sangat dengar....

Rupa-rupanya ikan sekila yang aku bela lebih kurang

sebulan lebih yang lalu telah mati.

Tidak diketahui puncanya.Tapi mak aku ada cakap makanan

dia dalam botol tu dah tinggal sikit sangat.

Maybe ayah aku kot bagi makan kat Mr.Doopy.

Die letak banyak2.

Ikan sekila ni tidak boleh makan banyak2.

Dia jenis ikan yang sangat sensitif.Kalau xjaga

betol2,cepatlah riwayat hidupnya tamat.HUHUHUX

Kat bawah ni aku uploadkan gambar2 Mr.Doopy semasa

hayatnya...












Cantik tak ikan sekila saya...Waaaa...dia dah xada...SEDIH2





2 comments:

  1. Baiyah,

    Takziah atas kehilangan yang anda alami. Apa kata kalau bela di UKM? Dapatlah beri makan sendiri dan melihat perkembangannya, kan.


    a z z w a n

    ReplyDelete
  2. Terima kasih en azzwan...

    Saya memang bercadang nak bela di UKM,tapi saya rasa susah nak bawanya dalam bas,takut xsampai berapa jam dalam bas dah xbernyawa.huhu

    ReplyDelete