Saturday 3 March 2012

Being UKM's Student


its me

This picture is in my 1st week come 2 UKM and this time is in BMP (Minggu Orientasi)...

Standard la kan setiap kali kita pergi mana2 yg 1st time pnya pasti ada minggu orientasi...

Macam aku mula2 masuk asrama masa Form1 dulu..letih yg amat minggu tu..

nak nangis,geram dan semua rasa ada..(haishh rindu pula zaman budak sekolah)

okay..berbalik pada td,aku mmg confused,keliru(eh tak ke sama je mksdnya??haha..apa2 je la)

time mnggu ni..rasa xprcaya pun ada..sdp2 cuti lama kt umh,

tiba2 dah kena pergi daftar jadi student UKM...AH,,,i can't believed...

Mula2 sampai sini,cari kolej aku la..dah dietapkan setiap kolej untuk setiap student baru..

Aku dapat Kolej Burhanuddin Helmi a.k.a KBH.

After registration kolej dah siap,aku dengan family aku cari la bilik yg aku akn huni..
dapat lak tingkat 3,

mmg nasib aku dr matrik boleh duduk tingkat 3 agaknya..huhu..

tp tak pe la org kata boleh exercise lebih sedikit hari2...

HAHAHA.... time angkat beg naik ats mmg nk tercbut rasa pinggang aku ini..

tp sabar jela..lps tu aku dpt romate,dia ni rupanya bdk matrik aku juga dulu..bdk KMP..

Dan1 ag bdk Terengganu macam aku juga..

aku mls dah nk cerita panjang2..then skrg ni aku dah masuk SEM2 dah.. okay smpai sini dulu la post aku kali ni.

~~~chiaaaaaaaaaaww lu~~~
 

1 comment:

  1. Baiyah,

    Maaf atas kesilapan di ruangan 'comment' untuk post kedua. Maksudnya cadangan untuk post ketiga.

    Sedikit nasihat, warna 'font' untuk gadget & placeholder, contoh di sini adalah - 'Blog Archive' perlu sesuai untuk memudahkan pembacaan - di mana saya telah melakukan kesilapan, tidak membaca post pertama anda pagi tadi.

    Teruskan usaha anda.

    ReplyDelete