Saturday 12 May 2012

~ YEAHHH,BERFutsal ToGether ~

Assalamualaikum.....

Walaupun, Afzan ,Mira dengan Iema dah buat post sal Futsal ni, aku nak post gak...hee :))

Memang best giler2,fun, terbaik, enjoy n sgt2 enjoy...Tak leh digambarkan bestnya moment bermain futsal and sama gak macam hari tu kita pegi main bowling...Dahla hari itu aku tak sempat berbuka puasa, tapi semangat nak main tu ada, rela berbuka di sana sementara tunggu semua sampai.hihi..Semua event yang dah kita buat, memang fun habis, korang semua memang sempoi,harap2 kita dapat kekalkan momentum seperti ini sampai abs sem ni and selamanyalah..Aminnn....

Berbalik cakap sal Futsal ni,hahaha,dulu aku pernah gak join futsal ni kat matrik,tapi masa tu juz main dkt padang je.Tak best pon.huhu..Yang ni baru betul2,main kt court futsal betul.Hee,syok rupenye.Selalunye, dengar abg aku la ckp, 'malam ni nak main futsal' tp xprnh pon pegi tgk dgn mata kepala sndri.Lam tv pernah la tgk org men futsal kt court tu.

Biarpun xpandai main, at least ak cube gak nk wat gol tp tak menjadi.hahahax...Yang paling semangat main Cik Izni kitalah...Tak dapat sumbat gol ngn kaki, ngn tangan pon die rembat..hahaha...lawak la bdk nih..Papepon,semua yang main malam tu semua terbaik termasuk la En Azzwan kita.

Sebelum terlupa, nak terima kasih kat Jas ngn Farhana Sepakkang sebab tumpangkan kami naik kereta korang.TQ again.Tq jugak kat Izni,bg gambar2 futsal kt fb...Aku dah download semua..

Nak tunjuk la jgk gambar2 kita berfutsal wlpun korang dah tgk....



6 comments:

  1. yeah.. memang best sangat.. release tension di dada.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul tu mira...lps smua tnsion duk sepak2 bola..hahah

      Delete
  2. woishhh.. mek yah wehh mu maen futsal gak rupanya.. i miss futsal ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...br men aritu la mira weh...tp mmg best la..

      Delete
  3. so boleh laaa join aku nanti....jom futsal sama2. aku dah lama x berfutsal nie... rindu amattttttttttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh bereh je...insyaallah bila kte ade kefreean masa t leh la kte berFutsal sme..hee

      Delete