Tuesday 15 May 2012

~ SeTelah Seminggu ~


Assalamualaikum semua....

Alrite, kenapakah tajuk ak mcm tu? HAHAHA...

Sebenarnya, selama seminggu aku menahan rasa kempunan nak makan Yong Tau Fu and Big Apple.

HUHU...Tahan jela kan rasa nak makan tu, nak cari Big Apple lak bknnye dkt...Lau de lam UKM ni kn sng pulak aku nak beli.

Ni kne lah cari kat Alamanda kot,rasenye kat c2 ada, xpon Mines..Memang dekat pon tmpt2 nih semua,n memang banyak pon keta/motor aku nk pegi sana.HUHU..arghhhh...

Pastu Yong Tau Fu lak nak beli ofcos la kena tunggu hari ada pasar malam n nak cerita gembiranya ni,
 HARI INI lah ada pasar malam kat Bangi tu.HEHE..

Pastu, kawan aku lak cakap, kakak die offer ajk pegi pasar malam,aku apa lagi memang nak la ikutnya.HEHE..

Then, sampai sana..Aku ngn roomate aku beli lah semua makanan yang rasa nak makan tu,

WAH, memang banyak la kami memborong..HIHIH. Biasalakan, igt sng ke org macam aku ni yang xde kenderaan kat u ni nak pegi pasar malam.

Tunggu offer2 macam ni lah baru berpeluang pegi..HUHU..( nada sedih ckit).

Oke, kat bawah tu ada beberapa gambar makanan yg aku sempat amik sebab ada yg abis mkn lam keta dh..HAHAHA..Dasyat x?HEHE


Nasi Lemak
Cendol Pulut
Haa,inilah dia Yong Tau Fu yg aku kempunan nak makan...




 Okay, ni senarai makanan yang aku ngn roomate beli td:

1) Yong Tau Fu
2) Putu Bambu
3) Nasi Lemak
4) Nasi Kerabu
5) Hot Dog Uncle Bob
6) Cendol Pulut

Haa, tu jela yang kami beli.Dah banyak sangat dah tu sebenarnya,buktinya sampai ke skrg iaitu jam menunjukkan pukul 11.04 mlm pon masih tak abis2 lg Yong Tau Fu ngn Putu Bambu.

Tu la td bukan main semua yg ada kt sana aku nak beli, nasib abik pandai kawal diri lg.

Beli pon berpada-pada lah sebab aku tau aku ni xlarat nak mkn banyak2 sgt.

Yang ada xabs lagi tu, jap2 lg la sambung makan balik.HAHAHA..

Sebelum tu, tadi aku ada cakap aku pon kempunan nak mkn Big Apple,emm yang ni xtau la bile leh dapat makannye.

Tapi, semalam roomate sy ada beli Dunkin Donut kat saya, at least xdpt mkn Big Apple pon, dpt mkn Dunkin je pon dah rasa bersyukur sgt.

Thanks my Roomate :))


Ohh Big Apple :)) Sedapnye!

Dunkin pon okay la pada xdpt mkn langsung..

No comments:

Post a Comment