Tuesday 15 May 2012

~ Lagi-lagi Kau Novel ~


Aduh, Baiyah, Baiyah...
Lagi2 novel jugak kau baca ye, tu assignment, discussion, presentation banyak lagi menunggu.
Ala, xpela, aku baca pon time weekend n time nak relax2 jek.Dimaafkan la kan..HEHE..

Novel Suami Aku Ustaz tu aku follow dari blog writer tu sendiri sejak duk matrik dulu.
Hari2 aku lawat blog dia untuk baca cerita ni dari satu bab ke satu bab.
Then, sampailah ke bab 25 kot, dia ckp, cerita ni akan bersambung dalam novel nanti.Aduh, sedih jek masa tu, dahla dia stop cerita tu time suspen,memang membuak2 lah rasa nak tau sambungan cerita dia macam mana.
Pastu, adalah satu hari tu dia cakap novel dia ni akan first dikeluarkan di Pesta Buku Antarabangsa PWTC.Hah, aku apa lagi memang semangat la nak pegi.
Then, weekend tu aku pegi la ngn anak sepupu aku yg bljr kt UPM.
Tapi, malangnya..smpai2 sana, cari2 novel SAU ni,pastu tnya org yg jaga kat c2, dia ckp 'baru je abs dik,laku sangat novel ni dari awl2 pesta buku ni start lagi.adoiiii..sedih tahap gaban rasa.Dahla penat2 datang jauh2,pastu apa yang dicari xdapat,memang frust gila.Haishhhh... sabar jela.
Pastu, kawan aku ckp die nk tolong beli esk tu.Lega ckit rasa.Lps tu dapatlah aku miliki novel SAU ni akhirnya n dah abs baca pon.HEE :))



Haa,ni lah novel yg aku sangat2 suka n tunggu,kuar jugak akhirnya..

Seterusnya novel yang aku nak baca sangat2 lepas baca sinopsis dia kat Penulisan2u.Macam best je cerita dia, apalagi, beli jugak lah novel ni.Tapi, seriously,memang best cerita ni.Walau seego2 mana pun lelaki tu,lama2 akan jatuh cinta gak kat isteri dia walaupun kahwin kerana terpaksa.

Love You Mr. Arrogant (sangat2 best <3)

3 comments:

  1. tq sbb sharing ttg 2 novel ni...rasa sgt berminat nk baca :)

    ReplyDelete
  2. wlcome...aah dipersilakan baca novel ni..memang best sgt!
    xtipu pon..hehe

    ReplyDelete
  3. yaa..nak love u mr arrogant :)

    ReplyDelete