Tuesday 3 July 2012

Kehidupan Shortsem...

Assalamualaikum semua....

Rasanya sudah begitu lama aku xupdate blog nih, sbnrnye byk je cter yg ak nk kongsikn tp ak ni mls nk on laptop...HAHAHA... Lagi2 ble aku duk melekat ngn novel,HEHEHE.

Masuk harini dah 3 hari aku berShort Sem...Lepas je paper marketing, org lain smua pakat duk balik umah, tp aku duk tercongok kt KBH nih, haishhh....beginilah nasib lau umah jauh, xberpadanan nk blik sbb 3hari je cuti sblm msk short sem. Sedih tol la, dhla lama xdpt blik umah, pastu nanti dh nk masuk bulan puasa.Kne puasa kt cni, mesti boring makan mknn kt cafe tuh. (nak mkn kt umh).

Tapi, awl2 puasa tuh aku nk blik umah skjp time hujung minggu, nak berbuke kt umah. Lau nk tunggu blk, 2 hari nk raya br dpt blik, xsanggup asenye duk lama kt cni... At least org yg dkt, die dah blik skjp sblm or slps marketing.Kalau aku nk blk slps marketing skjp sgt, agipon nk kne check in blik 1/7.

Hah. brckp sal bilik nih, aku kne check in bilik di flatlet, yg sedih skit tu sbbnye flatlet nih duk kt hujung burhan tuh, byk lak tangga nk leh smpai..Memang penat gak la, jdinye mkin jauh nk pegi Fep..Sabar jelah wahai hati & kaki...HUHUHU..Tapi nak watcmne lg,terima jelah.Kat flatlet nih, bilik sorang2...setiap blok de lam 16 org...tp time short sem nih, xrmai sgt pon kt blok aku nih,dlm 10 org rsenye.Kalau malam sunyi gile, naik seram aku...Sebab tu, time mlm, aku kadang2 p lepak kt blk qilah n suha, kt blok dorang rmai ckit org n semua geng2 kteorg.Agipon blok sebelah2 jek..

Aku amik 2 subjek je short sem nih. xlarat nak amik 3 sbjek sebabnya IB ada esaimen, presentation, n mid term lak 4 mggu bljr, pastu Etika ada projek nanti..Haishhhh...Berat sgt takut xmmpu je nk hadap nanti, 1 ag nanti nak terawih lg...So, aku buat kptsn amik 2 sbjek jela...

Setakat ni dululah harini...Insyaallah aku update lg post aku nanti...



Truthly : YAA



4 comments:

  1. Yaa,

    Buat ikut kemampuan. Selamat berjaya.


    a z z w a n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye sir, sy fikir byk kli wat kptsn ni.. Terima Kasih..

      Delete
  2. sedihnya baca cerita Baiyah... tabah ler tahan tekan makan makanan kafe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe azren...sdeh sgt duk mkn c2 jek..

      Delete