Friday 13 July 2012

Coret-coret~

Assalamualaikum & Selamat pagi semua.....

Setelah sekian lama tak update blog nih, rndu pula nak menaip hari ini...
Aku masih lagi pelik dengan hidup dan belajar dalam shotr sem nih...
Apa-apa pun, aku dah hadap pon sekarang nih...

Pagi2 nih bgn set dlm otak, nk stdy IB, tp lapar menguasai diri...HAHAH..
Gigihla g wat air pastu tengok2 loker, stok makanan dah abs..sedih2...
Tunggu tengah hari lambat lagi,adoyaiiii...
Tapi, adelah 2 3 peket kecil biskut dlm loker tu, lehla gk ak cicah air mkn...hehehe

Dah xsabar dah tgu hari Khamis ni...cube teka???
JENG JENG JENG...
Apa lagi aku nak balik umah laaaa.....
DAh lame bebenor aku tak balik nih...
Rinduku dah menggunung tinggi kat mak ayah aku..wuwuwu..
TAk sabar nak makan durian,harap2la masih banyak durian kt sana..
DAh cakap siap2 dh kt mak ak balik nih nk melantak durian..ngeh3...

Okelah,sekian dulu utk kali nih...
Nak makan biskut duluuuuu...

< TATATITITUTU >

No comments:

Post a Comment