Friday 13 July 2012

Jadual Waktu Berbuka Puasa & Waktu Imsak 2012

Sempena 7 hari (seminggu) lg kita umat Islam nk masuk bulan Ramadhan ni 
<nak puasa dah kita rupanya>.
Kadang tu rasa cam xpercaya je kn... Cepat sgt masa berlalu tanpa kita sedari...
Puasa tahun lepas dapat gak berpuasa dekat umah, tp puasa tahun ni berpuasa di UKM lah aku jawabnya...

Tadi aku cari kt google jumpa la apa yg aku nak,
nk tgk KLIK je

Kat bawah ni, jadual waktu berbuka dan imsak bg kwsn KL & Putrajaya.Dah cari kawasan Bangi xde, so yg ni yg trdekat.



Kalu kt Dungun, wktu berbuka awl ckit brbanding Bangi...
Sepanjang aku hidup ni, aku rse 3 tempat la kot,
dr kck smpai sekolah menegah puasa kt Terengganu(Dungun) jela ngri kelahiran aku,
pastu masa matrik, puasa kat ngri Perlis(Arau).
Dan sekarang duk kt U,puasa kt Selangor (Bangi)..

Skian shj,jenguk2 lah ye...hee :))



4 comments:

  1. wah heabt baiyah, lincah bergaya.. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ada2 je mira nih..semangat org kate..hee :))

      Delete
  2. selamat mnyambut ramadhan...terima kasih pkongsian jadual bbuka puase..nmpknya tahun ni buka puase lambat sgt.. :)

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut Ramadhan juga n selamat berpuasa :)
    mmg lmbt ckit taon ni bbuke..

    ReplyDelete