Monday 10 December 2012

~ Be Patient ~

Assalamualaikum semua....

Hi korang, serius lama giler ak tak update blog... bukan pe, sekarang ni kerja aku sangat2 banyak. TAK TIPU LANGSUNG

Haih, entahla...ni kot namanya student U. Assignment yang berlambak, projek group, individu, tutorial, presentation plus kena buat minit mesyuarat lagi..GRRRRRR...stresssssss giler.. 

Kalau macam ni, bile aku nak study ngn tenang.. :'(

Ya Allah , tabahkanlah hatiku melalui semua ni. 

YA, Insyaallah...aku mampu hadapinya..


* Sebenarnya, aku banyak sangat benda nak cerita, nak kongsi kat sini, tp tulahh...
masa xmengizinkan aku sgt la skrg ni..
Lps, abis exam, ak nak aktif menulis di blog kesayangan aku ni.
Ohkaaayyyyyyy..bubyeeeeeeeeeee..




                            Truthfully : YAA

No comments:

Post a Comment